Logopedą galite rasti logopedo kabinete Ia.


VAIKAMS, PATIRIANTIEMS KALBĖJIMO SUNKUMŲ

VYKSTA LOGORITMIKOS UŽSIĖMIMAI,

KURIUOS VEDA LOGOPEDĖ IR MUZIKOS MOKYTOJA.

 

logoritmika

Kalbinių sutrikimų korekcijai naudojama ir logoritmika,

kuri apjungia judesį, kalbą ir muziką.

Šių užsiėmimų metu lavėja motorika, tempo, ritmo pajautimas, lavėja kvėpavimas, balsas,

foneminė, muzikinė klausa , o visa tai padeda greičiau pasiekti norimo rezultato-

taisyklingos kalbos.

 

logoritmika


VAIKŲ ANKSTYVOSIOS KALBOS VYSTIMOSI YPATUMAI

 

            Kalbos raida – viena pagrindinių žmogaus savybių. Vieni vaikai išmoksta kalbėti


savaime, kiti vaikai turi nueiti ilgą ir sudėtingą kelią taisyklingos kalbos link.


            Tėvai, ugdytojai visada turi atkreipti dėmesį į vaiko kalbą. Mūsų visų užduotis –


mokyti vaiką kalbėti.

           

Kalba labai susijusi su vaiko pažintine raida. Dėl to mes turime įvairiais būdais skatinti


taisyklingą vaiko kalbėjimą.


   Kad vaiko kalba būtų taisyklinga ir ateityje vaikas nepatirtų mokymosi sunkumų, turime:

-          Skatinti vaiką aktyviai judėti. Taip vystosi jo bendroji motorika.

-          Skatinti vaiką klausyti ir matyti.

-          Leisti vaikui žaisti su įvairiais namų apyvokos daiktais. Pavyzdžiui, tam puikiai


tinka įvairios dėžės ir dėžutės. Jos padės vaikui suprasti kaip vieni daiktai telpa į kitus ir


įsisavinti dydžio sąvoką.


-          Daugiau laiko praleisti kartu: vartyti knygutes, atkreipti dėmesį į paveikslėlius,


skaityti pasakas, pasakojimus. Eiti kartu pasivaikščioti, stebėti gamtos reiškinius ir juos


aptarti. Įdėmiai išklausyti vaiką ir empatiškai įsijausti į jo problemas.


      Vaiko raida – sudėtingas procesas. Norint, kad vaiko raida būtų sėkminga, reikia lavinti


vaiko pažintines funkcijas ir komunikacinius gebėjimus. Pateikiame keletą patarimų, kurie bus


naudingi vaikų įvairiapusiam vystimuisi:


-          turėkite šeimos ir paties vaiko nuotraukų albumėlį. Jūsų mažyliui tai suteiks daug


džiaugsmo, stimuliuos jo regą ir padės išlaikyti dėmesį.


-          Padovanokite vaikui žaidimą – piramidę. Nuimami nuo piramidinės pagrindo žiedai


leis vaikui suprasti sąvokas „yra“, „nėra“.


-          Skatinkite vaiką mėgdžioti, nes mėgdžiojimas – mokymosi kalbėti pagrindas.


-          Lipdykite ir pabandykite pasigaminti plastiliną namuose patys. „Skanaus“ plastilino


receptas: 2 stiklinės riešutų sviesto, 2 stiklinės pieno miltelių, stiklinė medaus. Sėkmės!

 

           

Informaciją parengė: Rūdiškių darželio-lopšelio „Pasaka“ logopedė Silvija Masiukienė

 

Naudota literatūra:


Mikulėnaitė Laima. Patarimai tėvams ir specialistams. Vilnius, 2003.

 


            Jei Jums kilo klausimų dėl vaiko raidos aspektų, kalbos ar kalbėjimo sutrikimų, norite

bendradarbiauti ar pateikti pastabas bei pasiūlymus, maloniai kviečiame Jus susitikti su Rūdiškių

lopšelio-darželio logopede .

Logopedės darbo laikas – . I aukštas.

Kontaktai: 



 

 

 

56  arrow  LOGOPEDINIAI PRATIMAI


 
Garso B mokymas

 

Download File

 
Garso P mokymas
Download File
 
Garso G mokymas
Download File

 
Garso K mokymas
Download File

 
Garso R mokymas
Download File

 
Garso L mokymas
Download File

Garso Š mokymas
Download File

 

 

Garso S mokymas
Download File

 

Logopedo kabinetas aprūpintas naujomis metodinėmis priemonėmis



STRAIPSNIAI